سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

روز جهانی آرزو

کد خبر : 2442
11:00
1401/02/10


تاریخ 29 آوریل به عنوان روز جهانی آرزو توسط سازمانی که تنها هدفش کمک به کودکان بیمار است نامگذاری شد. این روز داستان زیبایی دارد که شاید افراد کمی بدانند.


آخرین بار چه زمانی آرزو کرده اید؟ آیا در تولد اخیرتان بود؟ آیا برای سلامتی تان آرزو کردید یا این که به کسی که دوست داشتید، برسید؟ آرزو ها اشکال و انواع متفاوتی دارند اما همگی به نوبه خودشان مهم هستند.

روز جهانی آرزو

اگر آرزویی در دل نداشته باشید، قطعاً امیدواری هم نخواهید داشت. روز جهانی آرزو، روزی است که در آن آرزو ها را به هر شکلی جشن می گیرند و شامل آرزوهایی می شود که شرایط تضمینی برای رسیدنش وجود ندارد، اما بلاخره در دل ها وجود دارد.

سازمان " آرزو کن " چنین روزی را تعیین کرده است. در واقع این سازمان هیچ سود خاصی نمی برد و تنها هدفش کمک به کودکان بیمار است تا یاد بگیرند چگونه آرزو کنند و امید به زندگی داشته باشند. معمولاً برای کودکان 2 ساله تا نوجوانان 17 ساله این فعالیت ها به انجام می رسد.

سازمان در طول این سال ها فعالیت خود را به شدت گسترش داده است و حدودا در 45 کشور مختلف در سراسر جهان فعالیت دارد. به نظر شما اگر همین امیدواری برای آرزو کردن باعث شود که یک نفر به خواسته خود برسد، چقدر حس خوبی ایجاد خواهد شد؟

این سازمان از بچه ها می خواهد که آرزوهای خود را ارسال کنند تا شاید خود سازمان بتواند برایشان کاری انجام دهد و آن ها را زودتر به آرزوهایشان برساند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار