سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

۱۵۰ زندانی غیرعمد در آذربایجان‌شرقی چشم انتظار کمک خیران هستند

کد خبر : 2338
22:29
1401/01/18


مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۵۰ نفر از واجدین شرایط زندانیان غیرعمد استان با مبلغ بدهی بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک خیران هستند.


به گزارش سونيوز، رسول تقی‌پور روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: در صورت تامین ۲۰ میلیارد تومان توسط خیران خواهیم توانست شرایط آزادی این تعداد از زندانیان غیر عمد در استان را فراهم کنیم.

وی افزود: با کمک خیران و ستاد دیه استان، سال گذشته ۵۵۲ زندانی غیرعمد از زندان های استان با کمک ویژه ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند.

تقی‌پور گفت: شهروندان عزیزی که می‌خواهند در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنند، با شماره‌ تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ تماس بگیرند و همچنین در صورت عدم تمایل به حضور در دفتر ستاد می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۰۹۵۶ ستاد دیه استان آذربایجان شرقی نزد بانک ملی واریز فرمایند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان، ادامه داد: این جشن به دلیل همه گیری کرونا در ۲ سال گذشته به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شد.

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: با توجه به وضعیت کرونایی امسال جشن گلریزان در ۲۷ فروردین ماه جاری مصادف با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) در تالار معلم تبریز از ساعت ۲۱:۳۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های دیگر استان نیز بنا به وضعیت کرونایی که دارند، این مراسم به‌صورت حضوری یا غیر حضوری برگزار می‌شود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار