سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

تصادفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی ۳۰ درصد کاهش یافت

کد خبر : 2327
17:12
1401/01/15


استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جاده‌ای استان با وجود افزایش ۳۰ درصدی سفرها در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: امسال در حوزه مدیریت و خدمات سفرهای نوروزی، یک حرکت عمومی و جهادی توسط دستگاه‌های مسئول و تشکل‌های مردمی انجام شد که حاصل آن دستاوردی عظیم در این حوزه بود.


به گزارش سونيوز، عابدین خرّم در جلسه ستاد خدمات سفر استان، با قدردانی از حضور میدانی دستگاه‌های اجرایی در این عرصه، گفت: گزارش کامل عملکرد دستگاه‌ها برای ثبت و ارائه به دستگاه‌های ملی و اقدامات رسانه‌ای آماده شود.

وی همچنین از کمیته‌های یازده‌گانه ستاد خدمات سفر استان تشکر کرد و گفت: یک گروه بزرگ و منسجم تلاش کردند تا دستاوردی جامع برای استان در حوزه خدمات سفر حاصل شود.

خرّم با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جاده‌ای با وجود افزایش ۳۰ درصدی سفرها در ایام تعطیلات نوروزی، ابراز امیدواری کرد اقدامات زیرساختی در سال جدید، شرایط بهتری را برای سفر مردم فراهم کند.

معاون عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان دبیر و سایر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز در این جلسه گزارشی از فرآیند خدمات‌رسانی سفر به گردشگران، آمار اسکان و اقامت، میزان تردد، نرخ حوادث و تصادفات و خسارات و جراحات و فوتی‌ها ارایه کردند.

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار