سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

نصرتی: تراکتور به روزهای خوب خود بازمی‌گردد

کد خبر : 2302
12:07
1401/01/07


سوینوز: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: همه ارکان تیم در تلاش هستیم تا تراکتور را به روزهای خوب و جایگاه واقعی آن برسانیم و با حمایت هواداران، این تیم روز به روز بهتر خواهد شد.


به گزارش سونیوز، محمد نصرتی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: کار سختی در این مسیر پیش رو داریم اما باورمان بر این است که با همدلی بین تمام مجموعه این هدف قابل دسترسی است.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف، باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و هواداران مطمئن باشند که تراکتور در لیگ می ماند و برای روزهای بهتر برنامه ریزی خواهد کرد.

نصرتی ادامه داد: در حال حاضر اعتماد به نفس در بازیکنان کمرنگ شده از این رو کادر فنی و در راس آن ارطغرول ساغلام تقویت روحی و روانی تیم را در کنار تقویت فنی تیم در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: تمرینات تیم در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر در حال پیگیری است و کادر فنی بر روی نکات فنی و روانی تیم متمرکز شده اند و سال ۱۴۰۱، سال خوبی برای تراکتور خواهد بود.

نصرتی گفت: برای فصل آتی و تقویت همه جانبه تیم برنامه ریزی خواهیم کرد و سعی می کنیم تراکتور را به روزهای خوبش در لیگ و جایگاه واقعی آن در لیگ برتر بازگردانیم.

تیم فوتبال تراکتور که با ۱۷ امتیاز از ۲۳ بازی در رده سیزدهم جدول است ۱۴ فروردین در تبریز میزبان مس رفسنجان خواهد بود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار