سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

تداوم کشف مواد محترقه غیرمجاز در مراغه

کد خبر : 2236
14:47
1400/12/17


کشفیات مواد محترقه غیرمجاز در مراغه همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد بخشی از توان عوامل انتظامی شهرستان با هدف صیانت از جان و مال مردم به این امر معطوف شده است تا جایی که تنها به واسطه گذشت دو روز از کشف هفت هزار عدد از این مواد، ۶ هزار عدد دیگر نیز کشف و ضبط شد.


به گزارش سونيوز، فرمانده انتظامی مراغه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به کشف پنج هزار و ۸۸۷ عدد دیگر از مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان اشاره و بیان کرد: پلیس با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرهای احتمالی در روزهای پایانی سال نسبت به مقابله با فروش و استفاده از این مواد اقدام می‌کند. 

سرهنگ «توحید فارسی» اظهار داشت: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد این فرماندهی به گشت‌زنی‌های مداوم و مستمر در سطح بازار می‌پردازند و بر دست‌فروشان و مغازه‌ها نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به دستگیری متهمان، افزود: با کشف نزدیک به 6 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز، چهار متهم که مشغول فروش این اقلام خطرناک بودند، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه از مردم شهرستان نیز خواست تا در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه‌سوری، مراقبت بیشتری روی فرزندان خود داشته باشند تا از خطرهای احتمالی استفاده از مواد محترقه جلوگیری شود.

وی همچنین از ساکنان شهرستان خواست در صورت مشاهده افرادی که مواد محترقه و آتش‌زای غیرقانونی را توزیع یا تولید می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.  

به گزارش سونيوز عوامل انتظامی در حالی این روزها برای حفاظت از جان و مال مردم با تولید و توزیع مواد محترقه غیرمجاز مقابله می‌کنند که به نظر می‌رسد مردم نیز باید سهم خود را در این مسیر به خوبی ایفا کنند تا کام‌شان در روزهای پایانی سال تلخ نشود. 


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار