سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

بدون گرفتن حق ملت در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد

کد خبر : 2235
14:42
1400/12/17


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: خنثی سازی تحریم‌ها و عملکرد دولت برای رفع تحریم از موضوعاتی بود که آیت‌الله رئیسی در اجلاسیه خبرگان به آنها پرداخت و درباره مذاکرات نیز تاکید داشت ما تا در مذاکرات حق مردم را نگیریم کوتاه نخواهیم آمد.


به گزارش سونيوز،آیت الله محسن حیدری آل کثیر عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به سخنرانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به عنوان سخنرانی اصلی نهمین دوره اجلاسیه خبرگان به بخش هایی از مهمترین سخنان رئیس جمهور اشاره کرد.

آیت الله حیدری آل کثیر اظهار داشت: رئیس‌جمهور در اجلاسیه امروز خبرگان گزارشی از اقدامات دولت در ۶ ماه گذشته ارائه داد و درباره برنامه‌ها و اقدامات دولت در زمینه کنترل کرونا، واردات واکسن و همچنین پیشرفت‌های اقتصادی کشور از جمله کنترل تورم و فروش نفت که به صورت غیر مستقیم صورت گرفته است توضیحاتی را به اعضای خبرگان ارائه داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان همچنین گفت: خنثی سازی تحریم‌ها و عملکرد دولت برای رفع تحریم از دیگر موضوعاتی بود که آیت‌الله رئیسی در اجلاسیه امروز به آنها پرداخت و درباره مذاکرات نیز تاکید داشت خط قرمزهایی که رهبر معظم انقلاب درباره برجام و مذاکرات اعلام کرده‌اند خط قرمز دولت است و از این رو ایشان تاکید داشت که ما تا در مذاکرات حق مردم را نگیریم کوتاه نخواهیم آمد.

آیت الله حیدری آل کثیر یادآور شد: تاکید رئیس جمهور مبنی بر این بود که دولت از خط قرمزهای انقلاب و مصالح ملت در مذاکرات نخواهد گذشت.

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار