سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

کشف حدود هفت هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در مراغه

کد خبر : 2224
13:50
1400/12/15


فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به کشف هفت هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان گفت: برخورد با فروشندگان و استفاده‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز با هدف پیشگیری از خطرهای احتمالی و جلوگیری از سلب آرامش و امنیت مردم ادامه دارد.


به گزارش سونيوز،سرهنگ توحید فارسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان، این میزان مواد محترقه را طی گشت‌زنی در سطح بازار از دست‌فروشان و سه مغازه کشف کردند.

به گفته وی همراه با این مواد محترقه غیرمجاز، ۱۳ عدد مواد محترقه خطرناک و دست‌ساز به همراه یک کیلوگرم مواد اولیه مرتبط با تولید مواد محترقه نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ فارسی افزود: در مجموع هفت متهم که مشغول فروش این اقلام غیرمجاز و خطرناک بودند، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه از مردم خواست برای پیشگیری از حوادث احتمالی تلخ روزهای پایانی سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدّی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در زمینه فروش مواد محترقه غیرمجاز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش سونيوز روزهای پایانی سال گاهی به واسطه استفاده از این مواد محترقه غیرمجاز به کام مردم تلخ می‌شود اما برخی‌ها همچنان نسبت به سرگرمی فرزندانشان با این مواد خطرناک بی‌تفاوت هستند و بر همین اساس پلیس مجبور می‌شود تا با آن مقابله کند. 


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار