سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

رییس‌جمهور: دولت تاکید دارد اینترنت با کیفیت و پرسرعت در اختیار مردم باشد

کد خبر : 2199
12:28
1400/12/04


آیت الله رئیسی با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.


به گزارش سونيوز از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در نشست هیأت دولت با اشاره به فرصت مغتنم معنوی در ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان تاکید کرد: مردم نباید در ادارات سردرگم باشند و کارکنان با «مردم‌داری» و «اخلاق حرفه‌ای» به مشکلات مراجعان رسیدگی کنند.

وی اضافه کرد: سازمان اداری و استخدامی باید ساز و کار اصلاح مشکلات اداری را بیابد و برای اصلاح آن اقدام کند.

رییس‌جمهور با تاکید بر شفافیت و نظارت بر سلامت اداری، گفت: ضروری است ارائه خدمات دولتی بر بستر فناوری اطلاعات با جدیت دنبال شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت درختکاری اشاره و بر ضرورت توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست با استفاده از شیوه‌های علمی تاکید کرد.

رئیسی اجرای مصوبات شورای عالی ایرانیان را مهم برشمرد و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شورای عالی ایرانیان تسهیل در سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج است و تضمین اصل و سود سرمایه الزامی است.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار