سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

اعزام ۵ آمبولانس اورژانس به محل سقوط هواپیمای آموزشی در تبریز

کد خبر : 2185
12:15
1400/12/02


رییس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ۵ آمبولانس به همراه خودروی فرماندهی در محل حادثه سقوط هواپیمای آموزشی اف ۵ جهت امداد رسانی حضور دارند.


به گزارش سونيوز،فرزاد رحمانی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام این حادثه بلافاصله کارشناسان اورژانس از ۵ پایگاه برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی حادثه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس تا پایان عملیات در محل حادثه حضور دارند.

صبح امروز یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ در داخل شهر تبریز و نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر در حوالی کشتارگاه قدیمی تبریز و در جوار یکی از مدارس در سالن ورزشی شهید علیپور سقوط کرد.

بر اساس گزارش های اولیه هواپیما به دیواره یک مدرسه برخورد کرده که خوشبختانه مدرسه تعطیل بوده است. در این حادثه علاوه بر یک شهروند تبریزی ، صادق فلاحی و حنیفه‌زاد ۲ خلبان جنگنده به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش ها خلبان این جنگنده با فداکاری و رشادت تمام مانع از بروز حادثه وسیع در داخل شهر شده است و در حالی که منطقه سقوط هواپیما یکی از مناطق حاشیه ای و پرجمعیت شهر است، خلبان با تبحر خاص خود و رشادت و دلاوری هر چه تمام تر مانع از سقوط در مناطق مسکونی شده و به گونه ای جنگنده را هدایت کرده است تا محل سقوط غیرمسکونی باشد.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار