سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مدیرعامل تراکتور: سرمربی بخواهد بازیکن خارجی می‌گیریم

کد خبر : 2168
12:56
1400/11/25


مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به مذاکرات این باشگاه با چند بازیکن خارجی، گفت: اگر سرمربی تیم بخواهد بازیکن خارجی می‌گیریم.


به گزارش سونيوز، میرمعصوم سهرابی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: مذاکره با بازیکنان صرب به دلیل عدم صادر شدن رضایتنامه آنها و مذاکره با بازیکن برزیلی با درخواست سولدو و جایگزینی یک بازیکن داخلی منتفی شد، اما باشگاه هنوز برای جذب بازیکن خراجی فرصت دارد و می تواند از ۲ سهمیه زیر ۲۳ سال و یک سهمیه بزرگسال فیفا استفاده کند.

وی به جلسات برگزار شده با با کادرفنی و درخواست آنها برای جذب دفاع راست، مدافع وسط، هافبک و مهاجم در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی اشاره کرد و افزود: نتیجه اقدامات باشگاه در این راستا جذب چهار بازیکن بود که امیدواریم این بازیکنان هرچه سریع تر خود را با تیم هماهنگ کنند و در خدمت تیم باشند.

سهرابی به مشکلات باز کردن پنجره بسته نقل و انتقالات اشاره کرد: تراکتور با شکایت حمزاوی، اروین و فورچونه به عنوان طلبکاران خارجی و منصوریان و دستیارانش به عنوان طلبکاران داخلی با پنجره بسته روبرو بود که خوشبختانه هر دو این موارد در حال حاضر برطرف شده است.

وی اضافه کرد: ۶۰ درصد طلب منصوریان و دستیارانش پرداخت شده و برای ۴۰ درصد باقیمانده، چک دو ماهه صادر شده است.

سهرابی با بیان اینکه جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار سخت‌ است گفت: به رغم همه سختی ها، چهار بازیکن در پست های مختلف گرفتیم و از خروج بازیکنان مورد تایید سرمربی از تیم جلوگیری کردیم و بنا داریم در نیم فصل دوم، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی به بحث انتقال باشگاه و روند این کار اشاره کرد و گفت: آقای زنوزی آماده واگذاری باشگاه هستند اما به نظر می آید که این انتقال در فصل جاری اتفاق نخواهد افتاد؛ از این رو قرار بر این شد تا مبلغی در اختیار باشگاه قرار گیرد تا بدهی ها پرداخت شود که تاکنون مقدار کمی در اختیار باشگاه قرار گرفت از این رو شخص آقای زنوزی برای باز کردن پنجره اقدام کرد.

وی در مورد دادن مهلت به سولدو برای گرفتن نتایج خود، اظهار کرد: چنین موردی نبوده و ما نمی خواهیم سرمربی تحت فشار باشد و خواهان ادامه روند عادی و آرام تیم برای بهبود شرایط نتیجه گیری و جدولی هستیم.

سهرابی با بیان اینکه هیچ تیمی به اندازه تراکتور از کرونا و نبود هواداران متضرر نشده است گفت: با شیوع کرونا و خط خوردن تماشاگران از حضور در ورزشگاه ها، بیشترین ضربه به تراکتور و تیم های پرطرفدار وارد شد و امیداوریم این شرایط به پایان برسد و دوباره شاهد حضور هواداران و حمایت آنها از تیم باشیم.

تیم فوتبال تراکتور در پایان هفته هفدهم، با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد و جمعه این هفته میزبان استقلال در تبریز است.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار