سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

سرمربی مس سونگون: تعویق سه روزه بازی با گیتی‌پسند چیزی را عوض نمی‌کند

کد خبر : 2151
22:59
1400/11/20


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به مثبت بودن تست کرونای ۹۰ درصد بازیکنان این تیم و درخواست این باشگاه از سازمان لیگ برای لغو بازی با گیتی پسند، گفت: تعویق سه روزه این بازی تاثیری در بهبود وضعیت بدنی بازیکنانم ندارد.


به گزارش سونيوز، با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، بازی تیم های گیتی‌ پسند و مس سونگون در هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر فوتسال با سه روز تعویق به جای بیست و یکم در بیست و چهارم بهمن ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.

حمید بی‌غم روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: نتیجه تست کرونای حدود ۹۰ درصد از افراد تیم بعد از بازی با تیم کراپ الوند مثبت شد و در تست دوباره باز هم نتیجه‌ها مثبت شد و باشگاه این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کرد و این سازمان تنها سه روز بازی را به تعویق انداخت که نمی‌دانم این سه روز چه تأثیری در شرایط بدنی بازیکنان خواهد داشت.

وی گفت: اگر فکر می‌کنند نتیجه تست ما درست نیست، از تهران فردی را بفرستند که تست‌گیری را انجام دهد و آنهایی که این تصمیم را گرفته اند، می دانند که این بیماری باعث افت بدنی بازیکن می‌شود و این تصمیم درست نیست.

بی غم گفت: من مربی هستم و نظرم را در مورد کم بودن مهلت داده شده به باشگاه اعلام کرده ام و هر تصمیمی باشگاه بگیرد به آن عمل می کنم.

وی افزود: اگر تعداد کمی از بازیکنان به کرونا مبتلا شده بودند مشکلی نداشتیم اما از سرپرست گرفته تا کادر فنی و بازیکنان مبتلا شده اند و یک دوره نیاز است تا به شرایط بدنی ایده‌آل برسیم.

در پنج هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند با ۵۲ و مس سونگون با ۴۸ امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار