سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

قاچاق حدود ۶۰ هزار انواع دام از مرزهای کشور خنثی شد

کد خبر : 2138
12:55
1400/11/17


فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان دام زنده در مرزها خبر داد و گفت: مرزبانان در سال جاری از خروج حدود ۶۰ هزار دام قاچاق از مرزها که عمدتا مرزهای غرب کشور است جلوگیری کردند.


به گزاش سونيوز از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به اینکه از سالیان گذشته مرزبانی انتظامی کشور به طور جد مقابله با قاچاق دام زنده را در دستور کار قرار داده و مرزبانان شجاع و سلحشور بر کنترل مرز اشرافیت کامل دارند، تصریح کرد: برای تحقق این امر باید سایر دستگاه های متولی همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: مرزبانان از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۶۰ هزار انواع دام قاچاق که عمدتاً در مرزهای غرب کشور بوده را کشف کردند که این مهم نشان از تلاش مرزبانان انتظامی کشور برای کنترل مرزها و جلوگیری از خروج دام به خارج از مرزهای کشور است.

گودرزی با اشاره به حضور با صلابت مرزبانان در مرزها و امنیت پایدار حریم مرزهای آبی انحصاری و خاکی ایران اسلامی، تأکید کرد: مرزبانان جان برکف که سربازان ولایت هستند تا آخرین قطره خون برای دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی ایستاده اند و این مهم با تقدیم شهدای مدافع حریم برای مردم و مرزنشینان غیور کشور ثابت شده است.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار