سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی با زنجیر چرخ امکان پذیر است

کد خبر : 2065
12:56
1400/10/30


رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: با وجود بارش برف و کولاک در اغلب راه های ارتباطی استان، در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی باز و تردد در آنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.


به گزارش سونیوز، سرهنگ رضا کریم نژاد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بارش برف و کولاک شدید، تردد در اغلب جاده های استان از جمله گردنه‌ های سائین، گویجه‌بل و سامبران لغزنده و خطرناک است.

وی ادامه داد: محورهای مرند، اهر- کلیبر، اهر- هوراند، مشکین شهر، اهر- تبریز، بستان آباد، شیبلی، قره چمن و سرچم با شرایط بارش سنگین برف بیش از ۱۵ سانتی متر مواجه هستند و در آزاد راه ها نیز بارش برف به تازگی آغاز شده است.

سرهنگ کریم نژاد با بیان اینکه در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی استان باز است، گفت: شب گذشته اتوبان تبریز-سهند به دلیل کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود شد و خودروها به راه جایگزین هدایت شدند.

وی با تاکید بر لزوم مجهز بودن تمامی وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی زمستانی گفت: از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ بویژه در محورهای برف گیر و گردنه ها خودداری خواهد شد.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با توصیه به اینکه شهروندان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، افزود: شهروندان در صورت لزوم با وسایل نقلیه عمومی مسافرت کنند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار