سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: حضور بین مردم باید سرلوحه مدیران باشد

کد خبر : 2034
22:18
1400/10/23


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور بین مردم و دیدارهای چهره به چهره باید در سرلوحه برنامه های مدیران استانی قرار بگیرد.


به گزارش سونيوز، تراب محمدی روز پنجشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شبستر، افزود: از خصوصیات نمایندگان و کارگزاران دولت سیزدهم حضور مستمر بین مردم است و نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیاندازد و باید بدون منت با کار جهادی و انقلابی حتی خارج از وقت اداری، برای حل مشکلات مردم تلاش شود.  

وی با بیان اینکه فرمانداران آذربایجان شرقی با دید اقتصادی انتخاب می شوند،  تجربه و تخصص را از اصول انتصاب فرمانداران در استان برشمرد و اظهار داشت: چون دولت درصدد حل مشکلات معیشتی مردم است نمایندگان دولت در شهرستان ها با این دیدگاه منصوب می شوند.  

محمدی عدالت محوری را یکی از خصوصیات مهم و بارز دولت فعلی دانست و یادآوری کرد: بر همین اساس باید فرمانداران به تمام مناطق شهرستان باید با یک دید نگاه کند.   

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی شبستر، ادامه داد: این شهرستان با دارا بودن ۶۵۰ واحد تولیدی نگین صنعت آذربایجان شرقی است و کارگزاران دولت باید با حضور مستمر بین مردم و واحدهای تولیدی در جهت رفع مشکلات آنها قدم بردارند.  

محمدی اضافه کرد: پیگیری و حل مشکل احداث جاده شبستر - تسوج اولویت کاری فرماندار جدید است تا تکمیل این راه که دغدغه و مطالبه اصلی مردم است، حل شود.  

وی به ظرفیت های بالای گردشگری منطقه شبستر اشاره کرد و خواستار استفاده از این ظرفیت در توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان شد.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر جبران عقب ماندگی های این شهرستان، گفت: چهار مطالبه اصلی منطقه شامل حل مشکل جاده شبستر - تسوج، انتقال آب ارس به منطقه، احیاء دریاچه ارومیه و اعلان منطقه گردشگری شهرستان شبستر، تلاش مضاعف فرماندار جدید را می طلبد.  

به گزارش سونيوز، در این مراسم ایوب دهقان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شبستر معرفی و از خدمات ۴۰ ماهه حسین عبداللهی قدردانی شد.

 


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار