سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

خبر خوش پلیس راهور برای جریمه‌ شدگان کرونایی

کد خبر : 2028
17:07
1400/10/22


رئیس پلیس راهور ناجا از بخشودگی جرایم کرونایی برخی از مشاغل و افراد خبر داد.


به گزارش سونيوز، سردار سید کمال هادیانفر گفت: افرادی که مجوزهای تردد در زمان محدودیت‌های کرونایی داشتند، از فرمانداری‌ها برگه تردد دریافت کردند، افرادی که حکم مأموریت داشتند، آنهایی که کادر سلامت بودند، خبرنگاران و خودروهای عمومی، افرادی که احکام قضائی داشتند و باید به دادگاه مراجعه می‌کردند، فردی که نوبت عمل جراحی داشته و همچنین افرادی که محل کار و سکونتشان در شهرهای ممنوعه قرار داشت و مجبور بودند در جاده‌هایی که محدودیت داشتند، تردد کنند، شامل بخشودگی جرایم می‌شوند.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: این افراد می‌توانند به دفاتر پلیس ۱۰+، هیئت‌های رسیدگی ماده ۵ و مراکز راهنمایی و رانندگی در شهرها و استان‌ها مراجعه کنند، مدارک هویتی و مربوطه خود را ارائه داده و درخواست بخشودگی جرایم کرونایی را داشته باشند.

بخشودگی دو برابری جرایم تا پایان دی ماه

هادیانفر افزود: سال گذشته از مجلس شورای اسلامی درخواست کردیم تا جرایمی که دو برابر شده‌، بخشوده شود. هر چند مبلغ جریمه ۳,۵۰۰ میلیاردی، رقم بزرگی بود اما توانستیم موافقت مجلس را بگیریم و دو برابری‌ها را حذف کنیم.

وی گفت: نکته قابل توجه آن است که دو برابری‌های جرایم تنها تا پایان دی ماه بخشوده شده و افراد برای تسویه جریمه خود با رقم اصلی تنها تا پایان همین ماه فرصت دارند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار