سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

کشف ۲ محموله قاچاق ارز به ارزش ۵۱میلیارد در فرودگاه امام

کد خبر : 2018
15:30
1400/10/20


مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از ضبط دو محموله قاچاق ارز در فرودگاه امام (ره) و جریمه ۵۱ میلیارد ریالی برای متهمان خبر داد.


به گزارش سونیوز، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از ضبط دو محموله قاچاق ارز در فرودگاه امام (ره) و جریمه ۵۱ میلیارد ریالی برای متهمان خبر داد.

محسن عسکری اظهار کرد: براساس گزارش ماموران نیروی انتظامی فرودگاه امام خمینی (ره) در مورد کشف ۹۵ هزار دلار از یکی از مسافرین خروجی، پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: پس از دریافت گزارش کارشناسی فرودگاه امام (ره) و بررسی مدارک موجود در پرونده، شعبه رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، تخلف انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۴۲ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

عسکری در پرونده دیگری از جریمه ۹ میلیاردی قاچاقچی ارز در فرودگاه امام (ره) خبر داد و گفت: با دریافت اخباری از پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در مورد قاچاق ارز توسط یکی از مسافران خروجی، در بازرسی انجام شده مقدار ۴۳ هزار یورو کشف و پرونده‌ای در این باره تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: پس از اعلام گزارش کارشناسی فرودگاه امام (ره) و بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی محرز و متهم به پرداخت ۹ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار