سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

حمله به ایران سوژه طنز رسانه‌های اسرائیلی شد

کد خبر : 1947
15:02
1400/10/05


رسانه های رژیم صهیونیستی سیاست‌های نتانیاهو درخصوص ایران از جمله برجام را شکستی بزرگ بای او و این رژیم توصیف می‌کنند.


به گزارش سونیوز،  شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره در گزارشی آورده است که  نتانیاهو به اختلافات و درگیری های خود با دفتر باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا افتخار می کند.

نتانیاهو گفته است: من به کنگره آمدم و با افکار عمومی مقابله کردم و دیدگاه های عمومی در آمریکا را تغییر داده و در زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا موفق شدم برجام را لغو کنم.
رسانه های اسرائیلی می‌گویند که دخالت های آشکار نتانیاهو در حمایت از جمهوریخواهان باعث شد که برخی قانون گذارن دموکرات که در واقعیت از نتانیاهو دور نبودند در صف اوباما قرار گیرند.
 

او سپس در ادامه نقشه سرزمین‌های اشغالی را نشان می‌دهد که در آن تعداد زیادی نقاط قرمز به عنوان اهدافی که ایران آن‌ها را هدف قرار خواهد داد مشخص شده است و می‌گوید: علاوه بر این حزب الله نیز موشک‌هایی به این اهداف شلیک خواهد کرد. حماس نیز باران موشک‌های خود را بر سر این مناطق می‌ریزد.

این طنزپرداز درباره میزان خسارات نشی از حملات موشکی ایران، حزب الله و حماس، با نشان دادن یک نقطه فرضی روی نقشه گفت: یک منزل در اینجا قرار دارد که آسیبی نمی‌بیند و تعداد اندکی از مردم زنده می‌مانند.

طنزپرداز در پاسخ به این پرسش که با این حال باز هم باید به نیروی هوایی بگوییم برای این حمله آماده باشد؟ گفت: بله، چون اینگونه «کار ما تمام است».
 

گزارش‌ها در هفته‌های اخیر نشان داده است که ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران آماده نیست. همچنین چندی پیش ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از رویکرد نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ایران و آمریکا، ادعا‌های اخیر علیه تهران را لفاظی‌های تو خالی خواند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار