سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

تبریز را خانه خراب کردند

کد خبر : 1827
16:19
1400/09/07


رییس شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از رویه های قبلی درباره فعالیت های ورزشی شهرداری، گفت: متاسفانه ورزش این مجموعه که زمانی زبانزد خاص و عام بود طی سال های اخیر خانه خراب شده است.


به گزارش سونیوز، حجت‌الاسلام رسول برگی روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به مصوبه اخیر این شورا در خصوص احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز، افزود: دیدگاهی که همیشه در تبریز وجود داشته و ما را عقب رانده است، نگرش های تنگ و متناقض می باشد که این رویه ها باید از شورا و شهرداری برچیده شود.

وی در پاسخ به اظهارات نماینده فرمانداری تبریز درباره رد مصوبه فوق شورای شهر، اظهار کرد: چگونه استان فارس تشکیل سازمان ورزش در شهرداری را تصویب کرده و وزارت کشور نیز آن را تایید کرده است اما این امکان در تبریز وجود ندارد؟

برگی با بیان اینکه زمانی نه چندان دور ورزش شهرداری تبریز در قالب تیم های مختلف در سطح کشور مطرح بود، مشارکت در ورزش همگانی را یکی از وظایف مهم و محوری  شهرداری خواند .  

وی قصد شورای اسلامی شهر و شهرداری از تیم‌داری و ورزش قهرمانی را توجه به مطالبات مردمی و جوانان دانست و گفت: آوردن بازیکن آفریقایی که برای هر شوت خود صد میلیون تومان بگیرد، به هیچ عنوان در قاموس شورا و شهرداری نیست، چرا که به عواقب چنین مواردی آگاهیم.

وی مدعی بودن و قهرمانی تیم های شهرداری تبریز در رشته‌هایی همچون والیبال، کشتی، هندبال، بسکتبال و ورزش های رزمی را یادآور شد و افزود: اگر قرار است سازمان ورزش شهرداری وجود نداشته باشد و اداره کل ورزش و جوانان به این امور رسیدگی کند، بر همین مبنا باید سازمان فرهنگی شهرداری نیز برچیده شود.

 تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی امروز بر مصوبه قبلی خود مبنی بر تفکیک سازمان ورزش از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اصرار کرده و موافقت فرمانداری با این مصوبه را خواستار شدند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار