سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

دستگیری قاتل فراری در تبریز

کد خبر : 1813
12:41
1400/09/04


قاضی ویژه قتل شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز از دستگیری قاتل فراری که پیرمرد ثروتمند تبریزی را به قتل رسانده و فرار کرده بود، خبر داد.


به گزارش سونیوز، حوالی ظهر 16 بهمن سال 1399 بود که پیرمردی 72 ساله به محض رسیدن به درب منزلش، توسط فردی ناشناس به قتل می رسد.

جزئیات دستگیری متهم
روز یکشنبه (۳۰ آذر ماه امسال) فردی سابقه دار به جرم سرقت بازداشت و به پلیس آگاهی استان منتقل می شود، کارآگاه پلیس آگاهی با توجه به مشابهت چهره متهم، به تصویر موجود در دوربین های مداربسته محل قتل پیرمرد، از وی بازجویی به عمل می آورد و مشخص می شود وی همان فردی است که پیرمرد ۷۲ ساله را در منزلش به قتل رسانده است.

انگیزه قتل چه بود؟
متهم به قتل که فردی سابقه دار نیز است، به همراه دوست خود از چندی پیش پی به ثروت این پیرمرد می برند و با تعقیب و رصد وی، آدرس منزلش را به دست می آورند.
روز حادثه وقتی پیرمرد وارد منزل می شود، این دو متهم نیز از فرصت استفاده کرده و پشت سر وی وارد منزل می شوند، اما پیرمرد متوجه حضور این افراد شده و مقاومت می کند.
متهم به قتل نیز با ضربات متعدد چاقو، پیرمرد ۷۲ ساله را کشته و از صحنه می گریزد و این مرد مسن نیز به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کند.
از آن روز کارآگاهان پلیس آگاهی استان به دستور قاضی ضیامهر، بازپرس ویژه قتل شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، به دنبال دستگیری این افراد بودند. همچنین دوربین های مداربسته محل جنایت، تصویر این دو متهم را ثبت و ضبط کرده بودند.

 این متهم به قتل هم اکنون در اختیار قانون قرار دارد و منتظر اجرای قانون است.

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار