سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

تک رقمی شدن فوتی های کرونایی با افزایش واکسیناسیون

کد خبر : 1772
12:04
1400/08/27


رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در حال حاضر ۷۱ درصد جمعیت کل استان واکسن نوبت اول و ۵۸ درصد نوبت دوم و ۱.۵ درصد نیز نوبت سوم را دریافت کرده‌اند.


به گزارش سونیوز، "بهمن نقی‌پور" امروز در چهل و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه ۷۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۴ بیمار کرونایی بستری و ۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
بهمن نقی‌پور با اشاره به اینکه شهرستان‌های جلفا و مرند در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۵ شهرستان نیز آبی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۷۱ درصد جمعیت کل استان واکسن نوبت اول و ۵۸ درصد نوبت دوم و ۱.۵ درصد نیز نوبت سوم را دریافت کرده‌اند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی و دبیر کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با نیز در این جلسه با اشاره به آمار بازرسی از صنوف در هفت ماهه امسال، تصریح کرد: ۲۷ هزار و ۸۸۰ بازدید تیم‌های مشترک، ۲۵۱ هزار و ۸۸۲ بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای انجام شده است.
بدرشکوهی افزود: در مجموع ۹۶۷ واحد پلمب، ۵۶ هزار و ۳۷۵ واحد تذکر دریافت کردند و با ۴ هزار و ۹۵۰ واحد نیز طبق مقررات و قوانین برخورد شده است.

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار