سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

با استعفا به تیم محبوبم خدمت کردم

کد خبر : 1708
12:27
1400/08/15


سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم بنابراین با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم.


به گزارش سونیوز،  فیروز کریمی در گفت و گویی اظهار داشت: تمام جهان هستی بر مبنای تضادها همچون روز و شب، غم و شادی و ... ساخته شده و یکی از تضادها در زندگی ما رفت و آمدها است.

وی ادامه داد: روزی تصور می‌کردم با آمدنم به تراکتور خدمت کنم و تمام تلاشم را هم کردم. همه‌ دست اندرکاران باشگاه به خصوص بازیکنان غیور، وفادار، با شرف و صادق تراکتور با تمام وجود مرا یاری دادند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: امروز تصورم این هست که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ بازیکنانم را در ادامه مسیر به خدا می‌سپارم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. هر زمانی هر کاری از دستم بر آید، به‌خاطر لطف طرفداران صادق، از تراکتور دریغ نمی‌کنم و با تمامی وجود آماده خدمت به آنان هستم. خداحافظ همگی، ان‌شالله موفق و موید باشید.

تیم تراکتور با ۳ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار