سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

۱۳۰ جایگاه سوخت در آذربایجان‌شرقی به مدار بازگشت

کد خبر : 1655
12:14
1400/08/05


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اختلال سوخت گیری با کارت سوخت اعلام کرد: ۱۷۳ جایگاه سوخت دچار مشکل شده بود که ۱۳۰ جایگاه از این تعداد به مدار بازگشتند و حتی ۲۰ جایگاه نیز به عرضه سوخت بنزین سهمیه‌ای می‌پردازند.


به گزارش سونیوز، علی روح الهی در یک گفت‌وگوی خبری، افزود: دیروز همزمان با سراسر کشور، سیستم هوشمند جایگاه‌های عرضه‌ سوخت سطح آذربایجان‌شرقی نیز دچار مشکل شد.

وی گفت: در این راستا تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با افراد متخصص این حوزه، بسیج شده و جایگاه‌های عرضه‌ سوخت به‌صورت دستی و یک به یک به مدار باز گردانده شد.

وی ادامه داد: اکنون در جایگاه‌های عرضه‌ سوخت فعال استان، بنزین آزاد به قیمت لیتری سه هزار تومان و نفت‌گاز به قیمت لیتری ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

روح الهی با بیان این‌که تا پایان امشب سعی می‌کنیم تا سایر جایگاه‌های سوخت را به مدار بازگردانیم، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که هیچ مشکلی در تامین و ارسال سوخت وجود ندارد و آرامش خود را حفظ کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی وی افزود: مردم به شایعات توجه نکنند، ما همه پای کار هستیم و با تمام قوا مشکلات را حل خواهیم کرد.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار