سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

استاندار آذربایجان شرقی:
با شهدا پیمان وفاداری بسته‌ام

کد خبر : 1639
11:41
1400/08/02


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با شهدا پیمان وفاداری بسته‌ام، گفت: حمایت، پشتیبانی و ابراز لطف خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دلگرمی بسیار بزرگی برای بنده است و عزم مرا در خدمت به مردم و ادامه راه شهدا جدی‌تر کرد.


به گزارش سونیوز، عابدین خرم  در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل استانداری، با قدردانی از ابراز لطف و محبت آنان نسبت به خود، اظهار داشت: شهدا و جانبازان ما جان خود را فدا کردند تا این کشور و این مردم با اقتدار و عظمت در مقابل دشمنان سربلند باشند.

 
وی افزود: خودم را خاک پای جانبازان و خانواده‌های شهدا می‌دانم؛ زیرا آنها عزیزترین سرمایه خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند، اما اجازه ندادند دشمن خوشحال شود.
 
خرم با بیان اینکه ما هیچ‌گاه در مقابل دشمنان سر فرود نیاورده‌ایم، گفت: در مدت ۶ ماه اسارت در سوریه، هر روز بارها ما را شکنجه می‌کردند تا حرفی بزنیم که خوشایند آنها باشد، اما حسرت این کار بر دل آنها ماند و موفق نشدند به هدف خود برسند.
 
وی با بیان اینکه امیدوارم به غیر از شهادت از طریق دیگری از این دنیا نرویم، افزود: بنده از سال ۶۱ همه جا به دنبال شهدا رفته‌ام و به هر دلیل توفیق شهادت نصیب نشد تا امروز در این مسئولیت قرار بگیرم و اگر این مسئولیت چیزی به غیر از ادای دین به شهدا باشد هیچ ارزشی ندارد.
 
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: من سال‌ها در لباس مقدس سپاه نوکری کرده‌ام؛ مسئولیت‌ها و عناوین ارزشی ندارند و ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود.
 
وی با بیان اینکه اتفاق امروز، امری طبیعی بود، گفت: متأسفانه دوست و دشمن ما را می‌زنند و ناراحتی زمانی بیشتر می‌شود که دوست جاهل کار دشمن را می‌کند.
 
خرم ادامه داد: حضور شما خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در استانداری و پشتیبانی و ابزار لطف شما به قدری مرا در ادامه این راه مصمم کرد که هر چه در توان دارم به کار خواهم بست و مطمئناً حرکت امروز شما تیری بر قلب دشمنان است.
 
وی گفت: افتخار می‌کنم که نوکر جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و پدران و مادران عزیز شهدا هستم و مطمئن باشید که هر توصیه‌ای داشته باشید به عنوان یک سرباز کوچک با گوش جان خواهم شنید و به دعای خیر شما احتیاج دارم.
 
به گزارش ایرنا، تعدادی از جانبازان سرافراز و همچنین همسر یکی از شهیدان والامقام نیز در این دیدار در سخنانی حمایت و پشتیبانی معنوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از استاندار آذربایجان شرقی را اعلام و تأکید کردند جامعه ایثارگران استان آماده هرگونه همکاری با استاندار و مجموعه دولت خدمت‌گزار برای خدمت صادقانه به مردم و حل مسائل و مشکلات استان هستند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار