سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

استاندار آذربایجان شرقی استعفا نداده است

کد خبر : 1531
20:50
1400/07/11


در پی انتشار خبری به نقل از نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص استعفای استاندار آذربایجان شرقی، روابط عمومی استانداری توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش سونیوز، در اطلاعیه روز یکشنبه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی آمده است که موضوع استعفا به هیچ وجه مطرح نبوده و دکتر پورمحمدی تا آخرین روز مسئولیت، به انجام وظایف مشغول خواهد بود.

 

در این اطلاعیه افزوده شده است: با توجه به اینکه استاندار آذربایجان شرقی جزو نیروهای دانشگاه تبریز و مامور به خدمت در مجموعه وزارت کشور است، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از وزیر محترم کشور درخواست کرده بودند که با پایان ماموریت ایشان موافقت کنند.

 

در پایان این اطلاعیه آمده است: همانطور که در نامه دکتر پورمحمدی به وزیر کشور نیز تاکید شده است، قطعا ایشان تا زمان تعیین استاندار جدید، همانند گذشته به انجام وظایف و مسئولیت های خود مشغول خواهد بود.

 

«غلامرضا نوری قزلجه»  نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور نشست علنی امروز مجلس گفت: با توجه به استعفای استاندار و فوت معاون فقید سیاسی هنوز استاندار جدید مشخص نشده و مدیران استانی هم با این شرایط خطیر در سردرگمی و بلاتکلیفی به سر می‌برند بنابراین از رییس جمهوری تقاضا می‌شود در انتخاب و معرفی استاندار آذربایجان شرقی تعلل نکند و در معرفی استاندار تسریع شود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار