سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

سکاندار جدید هیات ووشو آذربایجان‌شرقی منصوب شد

کد خبر : 1517
22:24
1400/07/07


«ناصر وفایی» با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان ریاست هیات ووشو آذربایجان‌شرقی را به عهده گرفت.


به گزارش سونیوز، مجمع انتخاباتی هیأت ووشو آذربایجان‌شرقی امروز، چهارشنبه به ریاست «امیر صدیقی» رییس فدراسیون ووشو و با حضور «ایوب بهتاج» مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در سالن کنفرانس این اداره‌کل برگزار شد و «وفایی» با کسب هشت رای به مدت چهار سال سکان هدایت این هیأت را به عهده گرفت.

رییس فدراسیون ووشو و رییس مجمع انتخاباتی هیات استان در این مجمع افزود: نتایج هیات قبلی نیز قابل قبول بوده و تلاش های ریاست قبلی به شکوفایی هیات منجر شده است و از آقای «وفایی» منتخب اعضای مجمع نیز می‌خواهیم که از تجربه‌های مجموعه مدیریت قبلی استفاده کند.

امیر صدیقی ابراز امیدواری کرد که تیم ووشو شهرستان شبستر که حریفی سرسخت برای تیم‌های حاضر در لیگ محسوب می‌شود، با قدرت در رویدادهای پیش‌رو حاضر شود و شاهد استمرار و شکوفایی این تیم و ووشوی آذربایجان‌شرقی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز یادآور شد: با تلاش‌های ریاست قبلی و اعضای محترم هیأت، ووشو آذربایجان‌شرقی نسبت به چهار سال قبل جایگاه خوبی دارد و در حال پیشرفت است و شما نمایندگان خانواده ووشو استان سعی کنید این امر سرعت بگیرد.

«بهتاح» نیز ابراز امیدوار کرد با ارائه عملکردی خوب، ورزشکارانی که در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند، به شکلی بهتر و موثرتر به کسب نتایج عالی‌تر هدایت شوند.

وی از حمایت‌های فدراسیون ووشو قدردانی کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که آقای دکتر صدیقی در بحث استعدادهای برتر داشتند و این رشته را در جدول رشته‌های مصوب گنجاندند، جای خوشحالی دارد که ووشو برنامه مدون برای رشد و پیشرفت دارد.

نایب رییس مجمع انتخاباتی هیات ووشو آذربایجان‌شرقی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی داوری، مربیگری و دانش‌افزایی در استان استقبال کرد.

«ناصر وفایی» رییس جدید هیات ووشو آذربایجان‌شرقی نیز از همه ورزشکاران دعوت کرد به سمت هیات بیایند و در اجرای برنامه‌های هیأت یاریگر و در ایجاد کمیته‌های تخصصی هیات کوشا باشند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار