سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

تقبل هزینه درمانی ۵۰ بیمار سرطانی توسط خیر مراغه ای

کد خبر : 1441
18:49
1400/06/16


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مراغه گفت: «دکتر سیاوش محمد رضایی» از خیران مراغه‌ای طی یک اقدام خیرخواهانه، هزینه دارویی و درمانی ۵۰ بیمار سرطانی این شهرستان را تقبل کرد.


به گزارش سونیوز، علی عاشق‌وطن افزود: این خیر به یاد پدر مرحومش هزینه‌های دارو و درمان این بیماران را تا بهبودی کامل و طی مراحل معالجه برعهده گرفته است.

وی ادامه داد:  این اقدام خیر مراغه‌ای الگویی برای حرکت خداپسندانه در جهت حمایت از بیماران سرطانی نیازمند در سطح شهرستان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت‌های حمایتی این انجمن، بیان کرد: هم‌اکنون یکهزار و ۲۰۰ بیمار سرطانی از خدمات حمایتی انجمن حمایت از بیماران سرطانی این شهرستان بهره‌مند هستند.

وی افزود: خیران این شهرستان از ابتدای سال جاری برای کمک به درمان و معیشت بیماران تحت پوشش این انجمن حدود ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی کمک مالی کرده‌اند.

وی ادامه داد: این انجمن علاوه بر تامین هزینه درمان افراد تحت پوشش این انجمن، هر ماه برای خانواده‌های بیماران سرطانی نیازمند سبد غذایی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن، قند و شوینده بهداشتی تامین می‌کند.

وی اضافه کرد: ارزش سیدهای حمایتی و غذایی توزیع شده بین این خانواده‌ها به تعداد ۲۲۰ سبد و هرکدام حدود ۴۰۰ هزار تومان بوده است.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار