سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

خواهران سارق در مراغه دستگیر شدند

کد خبر : 1431
09:30
1400/06/14


فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۲ خواهر سارق که با همکاری همدیگر به فروشگاه‌های محدوده کلانتری ۱۲ این شهر دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.


به گزارش سونیوز، سرهنگ «توحید فارسی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی کسبه بازار مبنی بر وقوع چند فقره سرقت، گروهی از ماموران کلانتری ۱۲ موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های فنی و تخصصی ماموران پلیس مشخص شد که سرقت‌ها از سوی ۲ سارق حرفه‌ای که تحت پوشش خریدار به فروشگاه‌ها وارد می‌شوند، صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی مراغه اضافه کرد: پس از مشخص شدن موضوع، تیمی از ماموران کلانتری به همراه کارکنان نسوان این کلانتری با کار اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی ۲ سارق زن را حین سرقت غافلگیر و شناسایی کرده و آنان را همراه اقلام مسروقه به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان که دو خواهر بودند در تحقیقات اولیه پلیسی و با مشاهده مستندات و در مواجهه با مالباختگان لب به اقرار و اعتراف گشودند و به ۱۱ فقره سرقت از مغازه‌های بازار اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه  از قبیل انواع البسه، انواع کفش‌های زنانه و مردانه، لوازم خانگی و غیره کشف و ضبط شد.

سرهنگ «فارسی» با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمین به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست با جدی گرفتن توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی ضمن ناکام گذاشتن سارقان و افراد بزهکار، پلیس را در رسیدن به اهداف خود که آرامش و امنیت عمومی است یاری کنند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار