سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

بهبود شاخص‌های توسعه آذربایجان‌شرقی

کد خبر : 1414
21:25
1400/06/08


استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با وجود تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، شاخص‌های توسعه استان رو به بهبود است، گفت: در دوران مدیریت ما حوادث مختلفی در استان رخ داد ولی با همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضایی و نهادهای نظامی توانستیم، شرایط را مدیریت کنیم.


به گزارش سونیوز،   محمدرضا پورمحمدی در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با وی به مناسبت هفته دولت با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات سپاه و بسیج در تأمین امنیت استان، اظهار داشت: سپاه و بسیج در عرصه مقابله با کرونا هم با اجرای طرح شهید سلیمانی، به یاری مدافعان سلامت آمدند و اقدامات بسیار ارزشمندی در شناسایی و درمان بیماران انجام دادند.

وی افزود: تقارن شروع دولت سیزدهم را با هفته دولت به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم دولت جدید و تازه‌نفس بتواند به شایستگی مطالبات مردمی را پاسخگو باشد.
 
پورمحمدی با بیان اینکه با وجود تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، شاخص‌های توسعه استان رو به بهبود است، افزود: در دوران مدیریت ما حوادث مختلفی در استان رخ داد ولی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و قضایی و نهادهای نظامی توانستیم شرایط را مدیریت کنیم.
 
وی گفت: امنیت جامعه در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی به وجود می‌آید و خوشبختانه در سایه این تلاش‌ها امنیت در آذربایجان‌شرقی مثال‌زدنی است.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در استان، یادآور شد: پروژه ذوب مس و نفلین‌سینیت سراب که اجرای آنها سال‌ها به تأخیر افتاده بود با همکاری قرارگاه خاتم، فعال شد و امروز به مرحله خوبی رسیده است.
 
سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار با تبریک هفته دولت و قدردانی از خدمات و تلاش‌های دولتمردان در استان، بر آمادگی سپاه و بسیج در دفاع از مرزهای کشور و امنیت پایدار استان و همچنین خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار