سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

ضرورت رفع نواقص آزادراه سهند-تبریز

کد خبر : 1412
21:10
1400/06/08


دادستان مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: باید هرچه سریع‌تر نواقص پروژه آزادراه سهند-تبریزاز جمله تابلوهای هشداردهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر نصب گردد.


به گزارش سونیوز، بابک محبوب علیلو دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی از آزادراه سهند-تبریز بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه آزادراه سهند-تبریز و اقدامات در حال اجرا و نواقص پروژه قرار گرفت.

وی در حضور مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پیمانکار پروژه ضمن تاکید بر پیگیری رفع نواقص آزادراه، بیان داشت: باید هرچه سریع‌تر نواقص پروژه از جمله تابلوهای هشداردهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر نصب گردد. 

دادستان مرکز آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: روکش دوم آسفالت مسیر که قسمتی از آن اجرا شده است، تکمیل شده و اقدام‌های لازم برای تامین روشنایی آزادراه انجام شود.

وی با اشاره به لزوم صیانت از آزادراه افزود: در اجرای ماده 6 قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجازه داده شده است که در صورت مشاهده مواردی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز، تغییر کاربری برای رفع آن اقدام شود.

علیلو اضافه کرد: دادستانی در راستای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در بحث صیانت از حریم آزادراه، دستورهای قضایی لازم را صادر خواهد کرد.

وی در پاسخ به نگرانی‌های سرمایه‌گذار ادامه داد: از جمله مهم‌ترین اولویت‌های ما در دادگستری کل استان آذربایجان‌شرقی که هم دغدغه و حساسیت ویژه آقای دکتر خلیل‌اللهی و هم بنده می‌باشد، حمایت از سرمایه‌گذار در حوزه راه‌سازی و در سایر حوزه‌ها  می‌باشد.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار