سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

۱۲ نفر از اراذل تبریز دستگیر شدند

کد خبر : 1397
22:36
1400/06/03


جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌ شرقی از دستگیری تعداد ۱۲ نفر از اراذل و اوباش کلانشهر تبریز خبر داد.


به گزارش سونیوز، سردار علی محمدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور و اوباش در سطح استان و به‌ویژه شهرستان تبریز با استفاده از سلاح گرم و سرد موجب رعب و وحشت شهروندان شده‌اند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشرافیت اطلاعاتی و شیوه‌های پلیسی تعداد ۱۲ نفر از اراذل و اوباش شناسایی و در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شده و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد چهار قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد، مقادیری موادمخدر، مشروبات الکلی و اقلام ممنوعه کشف شد.

محمدی اظهار کرد: پلیس همواره به صورت شبانه‌روزی در راستای تامین امنیت مردم عزیز استان با هرگونه هنجارشکنی‌های اجتماعی توسط اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد می‌کند تا امنیت قابل قبولی در سطح استان برقرار شود. 

وی به افراد هنجارشکن و اوباشی که بخواهند با حرکات نامتعارف امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، هشدار داد و گفت: امنیت جامعه و شهروندان خط قرمز پلیس بوده و اجازه نخواهیم داد به امنیت و آرامش جامعه خدشه‌ای وارد شده و با مخلان امنیت و اراذل و اوباش سخت و قانونی برخورد خواهیم کرد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاری مردم و آحاد جامعه با پلیس از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه هنجارشکنی توسط مخلان نظم و امنیت مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش کنند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار