سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مراسم عزاداری حسینی در بازار تبریز برگزار می‌شود

کد خبر : 1337
22:25
1400/05/13


رییس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به ضوابط ارایه شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار تبریز شرایط لازم برای برگزاری عزاداری دسته های حسینی را دارا بوده و امسال این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازار برگزار می‌شود.


به گزارش سونیوز، حجت الاسلام حسن شعبانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کمیته نظارت  اظهار کرد: سال گذشته دستجه های حسینی در داخل بازار تبریز همکاری خوبی با این سازمان داشتند و طبق دستورالعمل های ستاد کرونا از برگزاری مراسم در بازار خودداری کردند.

وی افزد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور هیات های مذهبی همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: برای برپایی مراسم حسینی در ماه محرم امسال، جلسات مختلفی با هیات های مذهبی جهت توجیه، اطلاع رسانی و آموزش برگزار شده است.

وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل ها در تمامی هیات های حسینی باید ماسک برای ارایه به افرادی که فاقد ماسک هستند وجود داشته باشد و مراسم با رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز و به مدت حداکثر ۲ ساعت برگزار شود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار