سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی تبریز ممنوع شد

کد خبر : 1323
16:35
1400/05/11


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با مصوبه ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان و برای جلوگیری از شیوع این بیماری، ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر از امروز - شنبه - تا ۱۵ روز آینده ممنوع شد.


به گزارش سونیوز، ایمان غنی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت حفظ سلامتی شهروندان افزود: بر اساس این مصوبه اتوبوس‌های مسیرهای مختلف به پایانه‌های موجود در مرکز شهر مراجعه نخواهند کرد و خدمات رسانی آن ها در مسیرهای تعیین شده انجام می شود.

وی اظهار کرد: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد و اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶، ۱۰۶، ۱۵۱،  ۱۰۵ و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و (اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس تردد خواهند کرد.

غنی زاده، ادامه داد: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

به گزارش سونیوز، بر اساس استانداردهای حمل و نقل عمومی، ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه به یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد، اما در زمان حاضر خدمات اتوبوسرانی در این شهر و حومه با ۷۲۱ دستگاه انجام می‌شود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار