سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مدیرعامل تراکتور: کمالوند مقبولیت بالایی در فوتبال کشور دارد

کد خبر : 1318
19:29
1400/05/10


مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور با بیان اینکه فراز کمالوند تیم تراکتور را از لیگ یک به لیگ برتر آورد، یادآور شد: رزومه کاری وی برای هواداران و مردم فوتبال دوست آذربایجان روشن است و میزان مقبولیت بالایی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دارد.


به گزارش سونیوز، جمشید نظمی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بعد از انتصابم به عنوان مدیرعامل باشگاه با استعفاء رسول خطیبی تیم وارد یک خلائی شد که برای خروج از این خلاء از فیروز کریمی خواستیم تا پایان فصل تیم سرخ پوشان تبریز را همراهی کند و در ۶ بازی پایانی ۴ برد را کسب کردیم و حتی شانس حضور در بازی های آسیایی را به شرط پیروزی تیم استقلال در جام حذفی به دست آوردیم.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جذب مربی و بازیکن خارجی برای تیم های فوتبال ممنوع شده و همچنین تاریخ نشان داده که قراردادهای بالا در این تیم جواب نداده است به دنبال گزینه های داخلی رفتیم و پس از بررسی و جمع بندی به انتخاب فراز کمالوند رسیدیم.

نظمی در مورد مدت قرارداد سرمربی جدید تراکتور اعلام کرد: مردت قرارداد کمالوند ۲ فصل می باشد و قابل تمدید به یک یا ۲ فصل دیگر می باشد.

وی با تکذیب شایعه ورود کمالوند با حضور اسپانسر ۳۵۰ میلیارد ریالی در عین حال گفت: نمی خواهم بگویم که به دنبال جذب اسپانسر نیستیم چرا که هزینه های باشگاه خیلی بالاست و دیگر نمی توان از مالکیت باشگاه انتظاری بیش از این داشت ولی در مورد قیمت باید بگویم که با رسانه ای کردن این مبلغ در واقع نرخ ما را پایین آوردند چون هزینه های باشگاه خیلی بیش از این مبلغ ها است.

سرمربی جدید باشگاه تراکتور هم در این نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که دوباره در شهر تبریز و باشگاه تراکتور تیم محبوبم حضور پیدا کردم و از اعتماد مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه تراکتور کمال تشکر را دارم.

فراز کمالوند با اشاره به بازیکنانی مثل مهدی کیانی و ابراهیمی که مدت ها برای تیم تراکتور عاشقانه بازی کردند، گفت: پیراهن تراکتور را تن بازیکنانی خواهم کرد که با عشق و علاقه برای این تیم بازی کنند. 

وی با ابراز امیدواری به آینده تیم تراکتور و بیان اینکه تیم تراکتور را مصمم تر از گذشته برای فصل فوتبالی جدید کاری ام انتخاب کردم، اضافه کرد: بنده در مورد صعود تیم تراکتور به لیگ برتر سهم کوچکی در مقابل تلاش های تک تک اعضای باشگاه آن زمان داشتم و این صعود به عشق و خواست هواداران پرشور تراکتور انجام گرفت و معتقد هستم اگر صبر و حوصله داشته باشیم می توانیم آرزوی دیرینه مردم آذربایجان که کسب قهرمانی در لیگ برتر می باشد را به دست آوریم.

وی بیان کرد: اگر با برنامه و حوصله پیش نرویم مطمئنا عاقبت فراز کمالوند نیز مثل رسول خطیبی و دیگر سرمربیان قبلی این تیم خواهد بود و همچنین مریبان آینده این تیم نیز عاقبت کمالوند را خواهند داشت.

کمالوند اعلام کرد: به کمک شما اصحاب رسانه و هواداران پرشور تراکتور فصل اول را برای کسب سکو و سهمیه آسیایی خواهیم جنگید و فصل دوم را برای کسب قهرمانی وارد میدان می شویم.

وی با اشاره به اینکه تراکتور امسال کار بزرگی می طلبد، افزود: آرزویی جز رساندن این تیم به مقام قهرمانی ندارم و در این راه مصمم و با انگیزه هستم و از تمام سختی های موجود در این مسیر شناخت داشته و ترسی در این زمینه ندارم.

کمالوند با بیان این که شبکه های مجازی زندگی را از فضای حقیقی دور کرده و تحت شعاع قرار داده اند، گفت: من خودم را از امروز نسبت به فضای مجازی محدود می کنم و اعلام می کنم که هیچ کس نمی تواند من را به جذب بازیکن و دستیاری که اعتقادی به وی ندارم وادار کند.

وی با بیان اینکه تنها خواسته ام تا کنون از مدیریت باشگاه، جذب یک مربی خارجی به عنوان دستیار اول خودم بوده که با موافقت مدیرعامل باشگاه در حال جمع بندی این موضوع هستیم و همچنین حفط مربی دروازه بانان تیم گفت: تا آخر هفته کادر فنی را معرفی و ۱۰ روز آینده تیم را با بازیکنان خوب و جوان خواهیم بست و برای بازی های جام باشگاه های آسیایی آماده خواهیم شد.

کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا در تیم تراکتور از بازیکنان ستاره استفاده خواهد کرد یا خیر؟ اظهار کرد: معتقد هستم نام ها و مبلغ قرارداد بالا برای موفقیت جواب نمی دهد.

کمالوند: تراکتور را قهرمان لیگ نکنم از فوتبال خداحافظی می کنم

وی ادامه داد: تیم فوتبال تراکتور به لطف خدا و به دست من به لیگ برتر صعود کرد و به خواست خدا و به دست من قهرمان لیگ برتر خواهد شد و در این راه اگر موفق نشوم از مربیگری فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

کمالوند با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان نسبت به اینکه بعضی ها هفتاد درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند ولی در مصاحبه های خود اعلام می کنند که دریافتی از باشگاه نداشتند، اضافه کرد: من ناراحت می شوم از اینکه بازیکنی لوگوی تیم تراکتور را می بوسد و ابراز علاقه مندی به تیم تراکتور می کند ولی از پشت به تیم خود ضربه می زند و مدیریت باشگاه را مجبور به عقدقرارداد پنج برابری می کند.

وی گفت: با حضور خودم در تراکتور با این بی نظمی ها مبارزه خواهم کرد و اجازه نمی دهم حواشی از این دست در تیم تراکتور اتفاق بیافتد و سعی خواهم کرد قرارداد بازیکنان را کمتر از سه سال نبندیم تا بازیکن با احساس مسئولیت بیشتر و این تفکر که تیم خانه اوست به بازی های پیش رو نگاه کند و از جان و دل مایه بگذارد.

وی در مورد احتمال بسته بودن فصل نقل و انتقالات باشگاه تراکتور اضافه کرد: طبق قولی که آقای نظمی به من دادند مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت و ۱۰ روز آینده تیم را خواهیم بست. 

تیم تراکتور لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور را با کسب ۴۵ امتیاز و رده چهارمی به پایان رساند. 


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار