سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا: تبریز توان برگزاری مسابقات جهانی را دارد

کد خبر : 1295
19:39
1400/05/03


دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با اشاره به توانمندی های تبریز در این رشته ورزشی، گفت: این شهر زیبا توانایی و قابلیت برگزاری رقابت‌های جهانی و آسیایی را دارد.


به گزارش سونيوز، محمد سرور روز یکشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبریزی ها انسان هایی خونگرم، ورزشکار و ورزش دوست هستند، یادآوری کرد: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد اعضای تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران را ورزشکاران خطه آذربایجان تشکیل می دهند که این نشان دهنده جایگاه این رشته در این منطقه است.

وی اضافه کرد: قابلیت ها و ظرفیت های بی نظیر تبریز باعث انتخاب این شهر برای برگزاری برخی مسابقات آسیایی و بین المللی کبدی شده است که امیدواریم مسئولان استانی همکاری های مناسبی در این رابطه داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از آمادگی تبریز برای میزبانی از مسابقات جهانی و آسیایی کبدی خبر داد و افزود: مدیریت استان در این رابطه همه گونه همکاری های لازم را با هیات استانی و فدراسیون ملی انجام می دهد.

محمدرضا پورمحمدی افزود: تبریز و آذربایجان همواره در رشته های مختلف ورزشی صاحب سبک و نام بوده که ورزش کبدی نیز از این امر مستثنی نبوده است.

وی با بیان اینکه آمادگی خودمان را برای افزایش تعامل با فدراسیون جهانی کبدی و همچنین کنفدراسیون آسیا اعلام می کنیم، اظهار داشت: توسعه همکاری های ورزشی باعث گسترش صلح بین کشورها می شود و ما نیز از این موضوع استقبال می کنیم.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار