سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مدیرعامل تراکتور: برای فصل آینده تیمی بی‌حاشیه می‌بندیم

کد خبر : 1253
15:20
1400/04/25


مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزش و اقتصادی تراکتور تبریز گفت: تمام سعی خود را برای بستن تیم بی‌حاشیه و بدون مشکل برای فصل آینده به کار می‌گیریم.


به گزارش سونيوز، جمشید نظمی روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام عوامل باشگاه تلاش دارند وضعیت کنونی را سروسامان دهند، افزود: هواداران مطمئن باشند برای فصل آینده یک تیم بی حاشیه و بدون مشکل آماده می کنیم و مشکلات کنونی با اتحاد و یکدلی قابل حل است و همه باید دست‌ به‌ دست هم دهیم تا از شرایط سخت کنونی عبور کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم هواداران در ایجاد آرامش برای تیم، اظهار داشت: می‌دانم که هواداران برای کمک به تراکتور از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند، اما ما از آنها کمک مالی نمی‌خواهیم و انتظار داریم در این شرایط از نظر روحی و روانی تیم را  حمایت کرده و تقویت کنند.

نظمی ادامه داد: در این مقطع تیم تراکتور با کمبود بازیکن مواجه است و حال که در هفته‌ های پایانی قرار داریم و نتایج برای‌ ما مهم است، باید مثل سال های گذشته تمامی هواداران را در کنار خود مشاده کرده و از آنها برای تقویت روح تیمی بهره مند شویم.

وی اضافه کرد: در بازی های باقی مانده لیگ برتر آرامش برای تراکتور بسیار مهم است و این آرامش را باید هواداران به تیم القا کنند و باید توجه داشت که  هر کس در راستای القای آرامش به تیم کار کند، هوادار واقعی است، اما اگر کسی خلاف آن حرکت کرد، باید در هواداری او شک کرد.

نظمی با بیان اینکه هوادار واقعی در جهت تقویت تیم تلاش می‌کند و از تک‌تک آنهایی که در فضای مجازی و به شکل‌های مختلف از تیم حمایت می‌کنند و خود را در کنار تراکتور قرار می‌دهند، قدردانی می‌کنم، ابراز امیدواری کرد این هواداران همچنان به حمایت‌های خود ادامه بدهند تا نتایج آن را در زمین شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جدید باشگاه تراکتور نقش ویژه ای به هواداران می دهد، طراحی لباس و لوگوی جدید باشگاه را در این راستا تعریف و اضافه کرد: ما می‌خواهیم هوادار با نظر و ایده خود به باشگاه محبوب خود کمک کند و اگر هواداران می‌خواهند در جهت بهبود وضعیت تیم و باشگاه کمک کنند، اکنون زمان این همراهی است.

نظمی حاشیه‌سازی و مانع‌تراشی را دور از شان هواداری دانست و ادامه داد: کسی که این اقدامات را انجام می‌دهد در واقع  به ضرر تراکتور کار می‌کند و نمی‌توانیم نام هوادار را بر روی این افراد بگذاریم.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار