سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به هشترود در تعطیلات عید قربان

کد خبر : 1244
15:18
1400/04/23


فرماندار هشترود از ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرستان در تعطیلات عید قربان خبر داد.


به گزارش سونيوز، امین امینیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان هشترود گفت: در تعطیلات هفته آینده که از روز سه شنبه، بیست و نهم تیر و به مناسبت عید قربان و تعطیلات آخر هفته خواهد بود، ورود هر نوع خودرو با پلاک غیربومی به هشترود ممنوع خواهد بود.

 وی افزود: این ممنوعیت تردد تا روز شنبه، دوم مرداد ادامه خواهد داشت و خودروهای متخلف جریمه خواهند شد.

 امینیان تاکید کرد: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح شهرستان به زیر ۵۰ درصد رسیده که زنگ خطری برای روزهای آینده و بدتر شدن اوضاع خواهد بود.

وی تشریح کرد: در صورت ادامه چنین وضعیتی حتما وضعیت رنگ بندی شهرستان به نارنجی و قرمز خواهد رفت که در این صورت دوباره تعطیلی اصناف و برخی از اماکن عمومی را مجبور خواهیم بود.

وی تعداد مبتلایان جدید کرونا در یک هفته گذشته شهرستان هشترود را  ۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد چهار نفر مرد و پنج نفر زن می باشند.

فرماندار هشترود، تعداد کل مبتلایان کرونا در شهرستان را ۲ هزار و ۸۳۵  نفر قطعی اعلام کرد و گفت:  تعداد فوتی های یک هفته گذشته هم یک مرد ۲۴ ساله بود. 

وی تعداد کل فوتی های کرونا در شهرستان هشترود را تا به امروز ۷۴ نفر و تعداد بستری های فعلی را  هشت نفر ذکر کرد که به گفته وی همگی در بخش عادی هستند.

فرماندار هشترود، رنگ کرونایی شهرستان را زرد اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۵۳۵ نفر از مبتلایان شهری و یک هزار و ۳۰۰ نفر روستایی هستند که از این تعداد یک هزار و ۳۷۹ نفر مرد و مابقی زن هستند. 

وی گفت: تاکنون ۱۰۲ نفر از اطرافیان بیماران مثبت کرونایی نیز رهگیری شده اند.

وی در مورد وضعیت واکسیناسیون نیز گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن به مرکز بهداشت هشترود، تحویل داده شده که از این میزان ۶ هزار و ۱۱ دُز تزریق شده است .
 


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار