سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان میانه تشییع شد

کد خبر : 1223
14:12
1400/04/19


پیکر مطهر شهید «رضا صفدری»، مدافع حریم آل الله، امروز شنبه با حضور مردم و مسئولان در بخش ترکمانچای شهرستان میانه، تشییع و به خاک سپرده شد.


به گزارش سونيوز، شهید صفدری، رزمنده بسیجی اهل ترکمانچای میانه بود که در حین ماموریت و بر اثر انفجار مین در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پی شهادت این مدافع حرم، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم به شرح زیر است:

«خبر شهادت "بسیجی پاسدار شهید رضا صفدری" فرزندی از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت.

خون پاکی که عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه نامسلمانان تاریخ و اربابان آمریکایی شان را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر میکند و عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت میهن عزیزمان می شود.

این عروج پرافتخار و مظلومانه را محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)؛ مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی، اهالی شهر ترکمانچای میانه و به ویژه خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می‌نمایم و برای ایشان علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم». 

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا نیز با صدور پیامی، تسلیت این رزمنده جبهه جهانی مقاومت و مدافع حرم را تسلیت گفت.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار