سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

اخذ وجه غیر از هزینه کتاب و بیمه در مدارس تخلف است

کد خبر : 1202
16:18
1400/04/14


معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی انتقادات و پیشنهادات در استان، گفت: اخذ وجه غیر از هزینه کتاب و بیمه در زمان ثبت نام ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.


به گزارش سونيوز، عاشور اکرمی روز یکشنبه در جلسه شورای پروژه مهر با تاکید بر اینکه میزان تحقق ثبت نام کتب درسی به جد پیگیری و کاستی ها رفع شود، اظهار کرد: سامانه پیامکی نیز جهت ارتباط با مردم در بحث ثبت نام فعال شود.

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی گفت: خانواده ها برای انعکاس نظرها و انتقادهای خود می توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۶۲۴ تماس بگیرند.

وی همچنین بر پیگیری پروژه‌های نیمه تمام جهت آماده سازی برای حضور دانش آموزان در اول مهر، خاطرنشان کرد: پیگیری تکالیف قانونی شرکا آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف مجموعه از هم اکنون انجام شود.

اکرمی اضافه کرد: همچنین دستورالعمل جهش دانش آموزان به پایه بالاتر از طرف آموزش و پرورش استثنائی پیگیری و در زمان مناسب اطلاع رسانی و ابلاغ شود.

مریم خوشبخت رییس اداره آموزش و پرورش استثنائی آذربایجان شرقی نیز گفت: طی ۱۰ روز کاری تا کنون بیش از ۱۸ هزار دانش آموز برای طرح سنجش نوبت دهی شده اند که در این مدت حدود هفت هزار نوآموز پایه اول مورد سنجش قرار گرفته اند و از ۲۰ تیر نوبت دهی برای سنجش پیش دبستانی ها عملیاتی می شود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار