سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

دادستان تبریز:
انتخابات در شان نظام اسلامی برگزار شود

کد خبر : 1101
11:47
1400/03/15


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: انتخابات آینده باید در شان و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و همه برای تحقق این هدف تلاش کنند.


به گزارش سونیوز، بابک محبوب‌علیلو جمعه شب در نشست پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی با حضور مدیران و شهرداران مناطق تبریز با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: آنچه در انتخابات برای دستگاه قضایی اهمیت دارد، برگزاری سالم و هرچه باشکوه‌تر آن با مشارکت بالاست.

وی افزود: همه ما باید در راستای برگزاری سالم و پرشور انتخابات تلاش کنیم تا انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی و مورد نظر مقام معظم رهبری از حیث مشارکت برگزار شود.

«محبوب‌علیلو» اضافه کرد: معاندان نیز با دستاویز قرار دادن موضوعات کوچک و رنگ و لعاب دادن و تبدیل کردن مسایل ریز به موضوعی بزرگ به دنبال ناامید کردن مردم، کاهش مشارکت و زیرسوال بردن انتخابات و موج‌سواری در فضای انتخابات هستند.

وی با تاکید بر اینکه ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی نقشه دشمنان را همچون ۴۲ سال گذشته خنثی می‌کنند، یادآور شد: بدون تردید صحنه انتخابات ۲۸ خرداد ماه به محل نمایش اقتدار ملی ایران اسلامی در برابر جبهه غرب تبدیل خواهد شد.

«محبوب‌علیلو» با بیان اینکه روسا و مدیران دستگاه‌های دولتی و عمومی باید نظارت کامل نسبت به زیرمجموعه خود داشته باشند، بیان کرد: برخی افرد به دنبال سوءاستفاده از موقعیت و امکانات دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها به نفع خود در انتخابات هستند که نباید به این افراد فرصت عرض‌اندام داده شود.

وی همچنین تاکید کرد که نباید اجازه بهره‌برداری و سوء استفاده از امکانات دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها به افراد فرصت‌طلب داده شود.

تنور سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا که در ۲۸ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد، رفته‌رفته گرم‌تر می‌شود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار