سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مسابقه دوچرخه سواری در تبریز برگزار می شود

کد خبر : 1025
13:50
1400/02/26


دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به شروع فعالیت های ورزشی در استان بر اساس پروتکل های بهداشتی گفت: در این راستا مسابقه دوچرخه سواری برای رده های سنی مختلف پنجشنبه این هفته در تبریز برگزار می شود.


به گزارش سونیوز، ناصر هوشیار یکشنیه در یک گفتگوی خبری با اشاره به شروع تمرینات دوچرخه سواران آذربایجان شرقی، افزود: هیات دوچرخه سواری شهرستان تبریز در نظر دارد، پنجشنبه، سی ام اردیبهشت جاری مسابقه دوچرخه سواری در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در شهر تبریز برگزار کند. 

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان تبریز با بیان اینکه این مسابقات در بخش های کورسی و کوهستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح رکابزنان پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت و از ساعت ۱۶ نیز رکابزنان دختر با هم مسابقه خواهند داد.

وی رده های سنی مجاز شرکت در این مسابقه را به ترتیب متولدین اسل های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱، ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ عنوان کرد. 

دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با تاکید این موضوع که ثبت نام دوچرخه سواران، نیم ساعت قبل از شروع مسابقه در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز انجام می گیرد، اذعان کرد: به همراه داشتن کپی بیمه ورزشی، شناسنامه، کلاه ایمنی و مخصوصا ماسک برای شرکت کنندگان الزامی است.

هوشیار همچنین در مورد نمایندگان آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری اظهار کرد: صمد پورسیدی، سعید صفر زاده و حمید پورهاشم سه رکابزن آذربایجان شرقی هستند که فعلا در دومین اردوی تیم ملی که در استان مازندران در حال برگزاری است، تمرین می کنند و قرار است تنها یک نماینده از کشورمان جواز حضور در مسابقات المپیک توکیو را کسب کند.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار