1403/01/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/31

-

موزیک ویدیو جنجالی با حضور بایگر پورن

کد خبر : 432
11:58
1399/12/16

چند روزی است که بخش هایی از یک موزیک ویدیو جنجالی به نام " نرو سمیه " به طور گسترده ای در حال انتشار می باشد. در این ویدیو در یک اقدام غیرحرفه ای و غیراخلاقی برای جذب مخاطب از بازیگر معروف فیلم های پورن استفاده شده است . کاریکاتوریست: پروانه ایزدخواست

چند روزی است که بخش هایی از یک موزیک ویدیو جنجالی به نام " نرو سمیه " به طور گسترده ای در حال انتشار می باشد.

در این ویدیو در یک اقدام غیرحرفه ای و غیراخلاقی برای جذب مخاطب از بازیگر معروف فیلم های پورن استفاده شده است .

این ویدیو در حالی تولید و منشتر می شود که کنوانسیون حقوق کودک در خصوص فروش ، فحشاء و هرزه نگاری کودکان توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 2000 میلادی توسط اکثریت اعضا به تصویب رسیده است.

حضور این بازیگر پورنوگرافی در این موزیک ویدیو و به دنبال آن جستجوی این بازیگر در موتورهای جستجو توسط کودکان، عواقب مخربی بر روح و روان و تفکر کودکان خواهد داشت. چرا که به لطف فیلتر شدن برخی از شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان، کاربران در تمامی رده های سنی مجبور به استفاده از فیلتر شکن شده و با فیلترشکن های همیشه روشن به راحتی به محتواهای غیراخلاقی نیز دست خواهند یافت.

این ویدیو یک اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه ای علیه کودکان می باشد و با نشر و بازنشر این موزیک، یا موزیک ویدیو، آسیب‌هایی که به پیکره روح و روان کودکان زده می‌شود، غیر قابل جبران خواهد بود.

برچسب های خبر (تگ)
نویسنده : سونیوز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

هیچ خبری برای این انتخاب وجود ندارد
پژوهشیار